Service Glasherstel OverGelder garandeert professionele afhandeling van glasschade

Voor Kruidvat tellen alleen snelheid en kwaliteit

Glasschade moet zo snel mogelijk worden afgehandeld. Zeker wanneer er risico’s zijn op inkomstenverlies of inbraak, zoals bij Kruidvat. Daarom moeten zij kunnen vertrouwen op een razendsnelle en professionele afhandeling van glasschades.

Belang
Niemand zit te wachten op glasschade. Voor groot-winkelbedrijven als Kruidvat is dit echter meer dan vervelend. Een beschadigde gevel maakt de winkel immers minder aantrekkelijk voor winkelend publiek, maar extra aantrekkelijk voor inbrekers die zoeken naar waardevolle spullen. Daarom is het voor Kruidvat cruciaal dat glasschade snel en vlekkeloos wordt verholpen, waar en wanneer dat nodig is.

Altijd paraat
Service Glasherstel OverGelder (SGHOG) doet er alles aan om deze verantwoordelijkheid met verve te dragen. De glashersteller staat 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar klaar voor de winkeliers. Na een melding bij de meldkamer is een servicemonteur van SGHOG altijd binnen 25 minuten ter plaatse. In welke stad of in welk dorp dan ook. Door de landelijke dekking maakt het namelijk niet uit waar de schade wordt gemeld. De schade wordt op-gemeten, er wordt een noodafdichting geplaatst en het juiste materiaal wordt in de juiste afmetingen besteld. Binnen enkele dagen wordt de ruit definitief hersteld en is het alsof er nooit schade is geweest.

Echte professionals
SGHOG staat voor vakmanschap. Gediplomeerde monteurs beschikken over de meest actuele diploma’s en certificaten in de branche. Daarnaast inspecteert SGHOG zelf de afgeleverde kwaliteit en monitort het dagelijks de klanttevredenheid. Hierdoor kunnen winkelbedrijven als Kruidvat vertrouwen op kundige servicemonteurs, met een professioneel voorkomen, die met oog voor winkelier en klant zorgen voor een optimale afhandeling van de glasschade.

Reageren

stuur dan een e-mail naar

firstglass@sghog.nl