Alles draait om de klant zo snel mogelijk te helpen, 24/7
Op de meldkamer van All Alert Services staat de telefoon met grote regelmaat roodgloeiend. Van een glasschade wordt niemand vrolijk en prioriteit is om met een goede afhandeling de klant zo snel mogelijk te helpen.
24 uur per dag, 365 dagen per jaar
All Alert Services is een gespecialiseerde meldkamer voor de afhandeling van materiële schade met als expertise glasschade. Een ervaren en alert team van deskundige medewerkers staat dag en nacht klaar om schademeldingen zo efficiënt en prettig mogelijk te verhelpen. Van melding tot herstel en van facturatie tot heldere rapportage. Door kennis en ervaring in tal van branches is All Alert van waarde voor veel verschillende organisaties. Van woningbouwverenigingen tot grootwinkelbedrijven en van corporaties tot overheidsinstellingen. Alles draait hierbij om de klanten en bewoners zo snel mogelijk te helpen en zorgen uit handen te nemen. 24/7.
Altijd de juiste hulp
Ook Service Glasherstel OverGelder maakt gebruik van de professionele diensten van All Alert Services. Om áltijd goed bereikbaar te zijn, is voor ieder bedrijf vrijwel onmogelijk. All Alert neemt de meldkamerservice over als het kantoor van Service Glasherstel OverGelder gesloten is. Daar zijn hele duidelijke afspraken over en het werkt perfect. Ook als iedere minuut telt!