“De klant heeft één aanspreekpunt, één prijslijst en één factuur.’’

Voor grootwinkelbedrijven telt alleen de zekerheid

Glasschade bij winkels is meer dan hinderlijk. Het veroorzaakt een onverzorgd aangezicht van de winkel en zorgt voor risico’s op extra schade, zoals inbraken. Daarom is snel handelen nodig.

Stel je voor dat een winkelruit in de nacht van zaterdag op zondag sneuvelt. Een uitermate vervelend moment, toch moet de schade snel worden verholpen. Alleen dan wordt het risico op inbraken, waterschade door regen of andere schade voorkomen. En de winkel moet uiteraard ook zo snel mogelijk weer open. Daarom zoeken veel grootwinkelbedrijven naar een partij die direct reageert op glasschade.

Snelle actie
Service Glasherstel OverGelder is zo’n bedrijf. De glashersteller staat 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar klaar voor de winkeliers. Wanneer een melding binnenkomt via de meldkamer zorgen zij ervoor dat er bij calamiteiten altijd binnen 25 minuten een gecertificeerde monteur ter plaatse is. Ter plekke wordt de schade opgemeten en een noodafdichting geplaatst. Het juiste materiaal wordt in de juiste afmetingen besteld en binnen enkele dagen is er niets meer van de schade te zien.

Nauwelijks administratie
Als grootwinkelbedrijf beschik je over verschillende vestigingen in het hele land. Daardoor heb je te maken met allerlei verschillende lokale herstelbedrijven, met eigen facturatiemethoden en eigen prijzen. Service Glasherstel OverGelder doet daar niet aan mee. Het biedt een landelijke dekking, met regionale afdelingen. Alle bedrijven maken gebruik van dezelfde meldkamer en hetzelfde administratiesysteem. Zo heeft de klant altijd één aanspreekpunt, één prijslijst en één factuur. Via het Management Informatie Systeem van Service Glasherstel OverGelder vindt de klant altijd een overzicht van de schademeldingen en de kosten terug. Bovendien kan de facturatie volledig worden ingericht naar de wensen van de winkelketen.

Kwaliteit en zekerheid
Door snelheid, duidelijkheid, service en vakmanschap te combineren wil Service Glasherstel OverGelder zich elke dag waarmaken als betrouwbaar en vakkundige herstelpartner voor grootwinkelbedrijven. En dat is voor veel ketens al gelukt.

Reageren

stuur dan een e-mail naar

firstglass@sghog.nl