Glaskeur volop in de media

Het eerste Glaskeur-certificaat werd 17 november jl. uitgereikt aan Service Glasherstel OverGelder. In diverse media is er al aandacht aanbesteed en initiator Koninklijke Bouwend Nederland Vakgroep GLAS zal ook de komende tijd Glaskeur onder de aandacht blijven brengen.

De volgende artikelen zijn inmiddels al verschenen:

bouwendnederland.nl

glasspecialisten.nl

serviceglasherstelovergelder.nl

• onder #glaskeur verschijnen op LinkedIn ook diverse nieuwsberichten.

Glashelder partnership met Wensink Lease

Als klant van Service Glasherstel OverGelder (SGHOG) kan je vertrouwen op een professionele vlakglasorganisatie die elke dag van het jaar 24/7 klaar staat om te ontzorgen met vakwerk voor een breed scala aan glaswerkzaamheden. Een representatieve uitstraling van SGHOG is van groot belang. De branding van SGHOG is het afgelopen jaar dan ook gefaseerd voorzien van een krachtige restyling. Naast een nieuwe website, vernieuwde brochures, een restyling van alle vestigingen, zijn ook onze mobiele werkplaatsen voorzien van de nieuwe herkenbare signing.

Bij een essentieel onderdeel als de mobiele werkplaats is voor SGHOG de keuze voor de juiste mobiliteitspartner uiteraard van wezenlijk belang. Zo staan de nieuwe Mercedes Sprinters – via Wensink Mercedes – uiteraard voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Dit in combinatie met de totaal-ontzorging en service van Wensink Lease zorgde ervoor dat het vertrouwen werd uitgesproken over een glasheldere raamovereenkomst voor 6 jaar tussen SGHOG en Wensink Lease voor de levering van de benodigde Mercedes Sprinters. 

De maatwerk Mercedes Sprinters zijn nauwkeurig vormgegeven om zo efficiënt mogelijk glas te vervoeren en herstelwerkzaamheden uit te voeren. Echte ‘werkplaatsen op wielen’ dus, volledig voorzien van de herkenbare SGHOG-stijl en straks zelfs van het nieuwe Glaskeur-logo.  

All Alert Services: juiste hulp op juiste moment

Soms telt bij glasbreuk iedere minuut. Daarom is het belangrijk dat iedere glasherstelmelding zo snel mogelijk wordt opgenomen en afgehandeld. Of het nu Kerstavond is of een gewone dinsdagmiddag. All Alert Services maakt dat mogelijk. 

All Alert Services is een gespecialiseerde meldkamer voor de afhandeling van materiële schades, met als expertise glas. Een team van ervaren specialisten staat hier 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar om iedere klant efficiënt te helpen en alle zorg uit handen te nemen. Van melding tot herstel en van facturatie tot heldere rapportage. Om ook de klanten van Service Glasherstel OverGelder op elk moment de juiste hulp te bieden wordt er nauw samengewerkt met All Alert Services. Een ideale combinatie, met veel tevreden klanten als resultaat. 

Servicemonteur Klaas de jonge stapt uit…

Na 22 jaar nemen we eind november 2021 afscheid van onze servicemonteur Klaas de Jonge en kan hij gaan genieten van zijn welverdiende pensioen. Klaas startte bij Service Glasherstel OverGelder (destijds Mulder Schilders / Service Glasherstel) in 1999. ‘Er is veel veranderd in die jaren. We gingen vroeger nog gewoon met een bonnetje van de corporatie rechtstreeks naar de mensen toe. Tegenwoordig is alles nauwkeurig vastgelegd, op afspraak en wordt er volgens strakke richtlijnen gewerkt. Plaatsten we toen nog een ruitje enkel glas, dan is dat nu ook steeds vaker HR++ of Triple glas. Dat maakt het werk uitdagender, maar het leukste is toch wel gebleven: het zeer diverse contact met de klanten.’

1 2 3 8